måndag 22 juni 2009

You're the rockstar baby, everybody wants you

Ja då är midsommarhelgen överklarad och jag överlevde, tro det eller ej. Jag, Shamir, Simon, Karin och Fia lånade AST:an och tog en road-trip upp till Gnesta. Otroligt kul bilresa på sammanlagt nio timmar, massor av öl och cider så det gick lite vilt till. Men vi var tvugna att bedöva rädslan för att Shamme körde hela vägen upp. ^^

Vi missade all midsommarmat men fick natta-mat istället i form av grillning mitt i natten, alla utom Simon då för han var det ingen som visste var han var! Inte ens han själv.

Sista bilden på Simon, vad hände sen?
Men Shamir kommer ihåg hela kvällen?

Då har man alltså festat med en ö-kändis (och ja, det är säkert bara jag som tyckte det var så himla kul!). Det blev bastande och badande, vilket jag är sjukt stolt över. Årets första dopp på midsommar. Jag, Fia, Robban och två andra sprang igenom kohagen (och brännässlorna) för att komma ner till sandstranden och sjön. Vet ni hur det känns att hålla i ett elstängsel precis efter man har badat? Jag vet, och allt jag kan säga är AJ!
Resten som hände cencurerar vi, förresten kan man få youtube nedstängt? Snälla... =)

Egentligen skulle vi stanna i Gnesta hela helgen men eftersom jag gick och lade mig vid 12 så var jag pigg på lördagen också. Och som alla vet var lördagen den sista kvällen på Slagthuset, vi kunde ju bara inte missa det! Inte en chans i världen! Så det var bara att lasta in i bilden och köra i sex timmar hem, ganska mycket snabbare än resan upp va?

Så nu har man fått ta ett riktigt avsked av Slagthuset, sorglit men sant. En era har kommit till sitt slut, men man ska lägga ner när man är på topp. Roger Pontare-dansen och Spiderman och allt! Jag mådde så bra! Det var bara en underbar kväll.
Det känns som man har blivit av med en riktigt kär vän, gör lite ont.

Vad händer nu? Vart ska man nu dra ut? Är det någon som vill öppna nattklubb med mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar