måndag 1 juni 2009

You lift me up in the blue

Idag såg jag ut som kom och hjälp mig och dö. Lite typ "I'm completely crazy- but I'm just myself, and I love it". Jag är ju inte direkt känd för att se väldigt normal ut i klädväg. Men det har inte stoppat mig innan! :D
Jag älskar att bara kunna ha på mig vad för skit jag kommer på härnäst och inte bry mig om vad alla tycker och tänker. Sen att folk glor så man börjar kolla sig i spegeln efter mat mellan tänderna eller något annat i ansiktet. :P

"I'm completely crazy- but I'm just myself, and I love it".

Annars ska jag vara nattklubbs guide åt ett gäng danska fotbollskillar i Malmö, vilket kan bli intressant! Blev inbjuden till någon stor fotbollsfest också men jag kunde inte då och jag är ju inte precis något gigantiskt fotbollsfan i vilket fall som. Men jag gillar killen som bjöd in mig dit så lite synd är det men vafan jag ska ju guida dem i Malmö så det jämnar nog ut sig.

Har jobbat hela dagen så nu ska jag hem och lapa sol, måste bota min blekhet :D

PUSS&KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar