måndag 8 juni 2009

This is my life and people try to shut me down, put my music on and those people don't make a sound

Sista helgen på slagt är avklarad, snacka om att lämna med flaggan i topp. Jag kan ha en liten tendens att försvinna iväg när jag är ute på ställen, men med lite hjälp av Christel och Camilla löste vi det problemet. Handklovar! Rosa fluffiga och bara så mycket jag! Kedjan gick i och för sig av efter en timme eller två men det var roligt att sitta ihop så länge det varade :)
Alla var på förfest hos Simon utom Emsan för hon var helt ensam :P
Okej kanske inte riktigt då, jag var med min "mamma" på inflyttningsfest hos Camilla. Jag vill inte veta hur mycket jag sänkte medelåldern med! Sen drog vi tre in till Fagans och mötte upp la liga. Christel som skulle ta det luuungt, javisst. =) Sen gick vi ungdomar till Slagt och förtiplussarna åkte hem till kudden. Det dansades hela natten lång och prutades massor på taxin på väg hem :) Sammanlagt 1,5 mil och vi betalade 300 spänn! Kap! :D

I fredes var det Prinsen "båten" som gällde, det var över alla förväntningar. Fy tusan vad kul vi hade där också, blev kompis med fotografen så det blev nog en del bilder. Jag är ju lite av en linslus, men jag vill helst inte veta hur de ser ut. Vad man inte vet mår man inte dåligt av :D Det lär inte vara sista gången vi var där, det kan jag i alla fall säga!
Men eftersom den stänger redan två så hade vi ju inget annat val än att dra vidare till slagthuset även på fredagen. Och väl där fick jag en liten utskällning av allas våran favorit bartender för att jag inte hade hört av mig innan. SKÄMS PÅ MIG :)


Space Cowboy

Boys boys boys
At the bar them are starin'
Every hot girl on the floor on them are tearin'
Up the dance floor while the dj's spinnin'
Lining up the shots 'til they drop and they fallin'

Down down down . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar