onsdag 3 juni 2009

It's like my iPod is stuck on replay

Goddagens!

Nu har en ny vecka dragit igång, ganska rejält eftersom der är onsdag och jag har lite gått under jorden (stavas det verkligen så!?) Men jag har faktiskt varit ute och farit så det är en ganska bra ursäkt. Var i Varberg hela dagen igår och där var det varmt och skönt kan jag säga. Det är ju perfekt när man kan ha mötena utomhus så man kan bättra på brännan lite.

Jag önskar att man bara kunde ligga och steka istället för att sitta och ruttna på ett kontor. Men det måste ju göras, måste det inte.

Jag känner att jag har lite torka i mitt huvud för tillfället. Jag har inget som är intressant att berätta eller att prata om. Vad är det med mig!? Jag som brukar ha huvudet fyllt med skit!?

Nej nu ska jag in till H&M och göra hål i plånboken, borde spara mina slantar men vafan man lever bara en gång.

I'd like to see my money hangin in my closet looking fabolous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar