onsdag 3 juni 2009

I am losing you forever

Vad händer idag? :O Jag var några ärenden i stan innan idag och där var fullt med "wannabe malmöfestival" stånd överallt. Men inte med kul saker i utan med gammal ost och skit. Det stank i hela stan, men vad gör man inte...

Igår kom Elina, Karin & Mateja hem ifrån London, de lider säkert av extrem jetlag. Men jag tänkte i alla fall crasha deras hem och spana igenom alla bilderna på allt kul de har hittat på :D

Nej nu ska jag vandra vidare i mina tunga tankar. Nej förresten jag ska nog bara gå runt och lyssna på min nya musik och le. :)
För om man ler sänder man signaler till hjärnan att man är glad, även om man egentligen inte är glad så tror hjärnan att man är glad. Då sänder hjärnan ut sådana lycko hormoner så då blir man glad, fastän man egentligen bara ler :)

FYI bara. Lite extremt onödiga vetskaper...
Nu måste jag dra
PUSS&KRAM

Det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis, det fryser nu sakta till is

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar