onsdag 1 april 2009

All good things comes to an end

Dagen börjar gå mot sitt slut.

Nu har min killer-dag på kontoret snart tagit slut, har haft tre kunder utan mellanrum från 10 imorse. Ikväll bär det som sagt av till Ribe i Danmark, så nu har vi packat ner alla kollektionerna och börjat lasta bilen. Men måste ju såklart köra hem om och packa lite kläder innan vi ger oss av.

Det blir bara en svabbvisit för imorgon kväll är det ju hockeymatch på Arenan, Sverige vs. Schweiz tror jag, och hela familjen. Japp hela familjen, eller alla familjer, eller hur man nu vill uttrycka sig.

Tack vare alla möten idag har jag inte haft tid att äta, men jag ska minsann ha pizza när jag kommer hem. Så man kan längta efter något ^^
Jag är starving!

Nej nu måste jag bege mig.
Ciao!

1 kommentar:

  1. HEJA SVERIGE!
    Vi ska oxå dit - kanske vi ses :)

    SvaraRadera