onsdag 15 april 2009

Every time I try to fly I fall

Hej alla spillevinkar! Jag skulle köra till Hufvudstaden igår men det blev framflyttat till ikväll istället, sen bär det av till Norge för att lämna ännu fler prover! Does it ever end?

Nu är Malin på andra sidan jordklotet, nämligen USA. Hon har precis bjudit in mig till en shoppingtur i ingen mindre stad än New York. Hell yeah, säger jag bara. Som om man behöver fråga en sådan sak, name a time and a date och jag hoppar på nästa flyg! Eftersom jag aldrig varit i det stora landet förut så ska det faktiskt bli riktigt roligt! Malin själv ska spendera ett helt år där, ska man hinna med att se allt utan och stressa så vill det nog sig till. Förhoppningsvis hinner jag med fler än ett besök!

Förövrigt har jag en riktig bad hair day idag och mitt hår påminner lite om en golvmopp, men vad ska man förvänta sig när man går och lägger sig med blött hår?
Annars har jag avverkat en plusmeny från Donken idag och för att klappa mig själv lite på ryggen så har jag även packat ner träningskläder i resväskan! Vi får se om de blir använda för en gångs skull.

Kiss Kiss

1 kommentar:

  1. HaHaaa! Du är för rolig du! Först på Donken och sedan på 'Sprången'...
    Lycka till!!

    SvaraRadera