tisdag 21 april 2009

Please stop explaining, don't tell me cause it hurts

Ser ut som min dator och jag får vara åtskilda lite längre än jag trodde, vi hoppas att de lyckas återuppliva den i alla fall.

Igår var jag ute och shoppade lite träningssaker, ett par löpartajts, jacka och lite sådana saker. Eftersom jag sedan tidigare har ett par Nike+ joggingskor så tänkte jag delta i Men vs. Women tävlingen med I-pod och Nike. Därför köpte jag en sån där mojäng, man ska lägga ena delen i skon och den andra i I-poden, som ska räkna steg och liknande till tävlingen.
Men tror ni inte att den tävlingen redan är avslutad! Så mycket för min träningsmotivation, tanken var god i alla fall.
Så nu ligger den lilla mojängen i sin förpackning i påsen och ser j*vligt fin ut i alla fall, den påminner om min vilja att kuta. Som aldrig blev mer än en tanke.
By the way; enligt ryktena vann kvinnorna i alla fall :)

Nu sitter jag och väntar på att mitt nagellack ska torka sen är det bingen för mig, jag försöker komma i säng i någorlunda vettig tid för att inte totalt dö av trötthet vid lunchtid. Jag skyller på att man blir trött av våren, det gör alla andra! ^^

Sweet dreams and beautiful nightmares

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar