fredag 10 april 2009

I do dare to party with the big boys!

Igår var jag alltså och shoppade med brorsan. Shit, vad det blev shoppat jag är helt chokerad! Brossan shoppar och jag betalar, vad är det som inte stämmer i den ekvationen. Men jag får föra över lite från hans konto till mitt sen så jag inte är helt totalt pank.

Efter shoppingen nattade jag Vincent, i hans fina Superman-pyamas. Han är min räddare i nöden i alla fall, jag blir alltid så glad när han är omkring. Eller när han vill leka med mig rättare sagt :P

Under tiden övervägde jag om jag skulle ta till Cph för att festa med Chung and the gang. Han lyckades övertala mig kan jag ju också nämna, så nu kämpar jag mot världens bakfylle ångest. Men jag måste medge att de där danskarna kan ha hemmafester. Inhyrd DJ och open bar liksom. All you can drink. Jag tror aldrig jag har sett så många ölflak hemma hos någon. Polisen kom och det är ju ett bra tecken på att det är en grym fest, när grannarna klagar på volymen!

Nej nu måste jag sova lite till. :) Och antagligen be om ursäkt för lite fylle sms som kan blivit misstolkade. Någon borde uppfinna alco-lås på mobiler.

2 kommentarer:

  1. Mmmm...vilken BRA idé...alco-lås på mobilen... fniss..
    Det är det nog många som skulle behöva!! :)

    SvaraRadera