lördag 25 april 2009

Even an angel can end up falling

Saturday night frights,

Idag har jag varit ute och rastat valkarna med Alex och Diesel. Jag är lite osäker på vem jag ska vara mest stolt över, mig eller Diesel. Jag sprang hur långt som helst (2,5 km iaf) men Diesel var jätte duktig :D Han bara knatade brevid oss hela vägen utan att bry sig om varken hundar eller människor! Med tanke på att han nästan aldrig går kopplad är detta helt fantastiskt i mina ögon. Jag blev bara lite orolig när vi sprang allt vad vi kunde ner för en backe och en lös hund sprang ut rakt framför oss, men Diesel brydde sig knappt. Med tanke på att han väger mer än vad jag gör så hade det kunnat sluta illa. Så i slutändan är jag nog mer stolt över Diesel, jag har ju inte ens träningsverk.

Sweet dreams and beautiful nightmares

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar