söndag 5 april 2009

Don't tap out fight until the end

Halloj,

Dag ett är avklarad och jag har precis avverkat en drink nere i baren på Anglais. Känner mig allmänt död och ska snart nanna, känns inte som jag gör så mycket mer nuförtiden. Imorgon har vi ett glapp mellan kunderna så då tänkte jag ta en shoppingtur. Det finns ju inget i Mlmö så jag provar lyckan i storstaden istället.

Sen hoppas jag på East som slutdestination imorgon, jag klarar mig inte i Sthlm utan ett besök där.

Och juste, en dag har gått och jag har lyckats spana in Lasse Brandeby och Frisör Bobby. Snart har man avverkat hela Sveriges B-C-D... osv. kändis lista. Det är väl det som är skillnaden på dem som bor här och vi som är turister, vi blir lite "starstruck" eller lägger i alla fall märke till dem sk. kändisarna!

Kiss Kiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar