fredag 24 april 2009

It's like rain on your wedding day

Fantastic Friday,

Var det fler än jag som märkte rökpelaren idag? Hörde det på radion precis när jag körde rumt hörnet och hade den rakt framför mig, senare under dagen bad de en stänga av ventilationen och stänga alla fönster. Just another day in paradise, solsken, 18 grader och man ska hålla sig inne.

Allt resulterade i att jag till slut landade på magen i bikini på gräsmattan med datorn framför mig, work and pleasure! Plus solbränna, kan det bli bättre? Dessutom har jag min dator tillbaka igen och även om den inte har blivit lagad så lever den i alla fall. Jag skjuter bara fram det så långt jag kan innan jag kommer bli tvungen att skicka iväg den på riktigt. Future heartbreak...

Om du var ett hav vore jag en våg
Om du var himmlen skulle jag ha vingar
Om du var ett regn hade jag varit hav och land
Om du var musik vore jag en sång
Om du var vidderna skulle jag vara vinden,
Men jag skulle inte vara nånting
om du inte fanns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar