onsdag 8 april 2009

Wherever you go, whatever you do, I'll be right here waiting for you

The shopoholic in me is happy,
very happy!

Jag hade betydligt större lycka igår när jag var på shoppingtur, eller så kan det vara så att jag behöver spana runt en gång för att kolla in utbudet innan jag kan handla något. Det blev i alla fall skor, jump-suit, kjolar, klänningar och koftor. Som sagt shopoholicken mår bra! Plånboken svider, men det bortser vi ifrån.

Igår blev det ännu en sen kväll på restaurang, så fort jag kom hem dog jag i sängen på ungefär fem minuter. Jag har nog aldrig somnat så fort, eller sovit så hårt på ett hotell, som jag gjorde inatt. Dessutom sov jag i nio timmar men är inte särskillt utvilad för det, nej jag är sliten och skulle behöva sova dubbelt så mycket känns det som.

Idag lämnar vi Hufvudstaden och börjar den långa vägen hemåt. Hejdå Anglais och hejdå East, hejdå Urban Outfitters, hejdå Topshop och hejdå Zara.
På återseende nästa vecka dock :D I och för sig blir det bara en snabbtur på tisdag men ändå, det finns väl express-shopping? East har väl drive-thru?

Det ska bli skönt att få sova några nätter i sin egen säng!

1 kommentar:

  1. Inget är så skönt som att komma hem till sin egen sköna säng...
    Meeen - sen är man lika glad över att sticka iväg igen! Vem har sagt att livet är enkelt???

    SvaraRadera