måndag 27 april 2009

I'll ask the clouds to bring the rain for you today so you can cry

It's just another bloody Monday,

Idag har det varit en sådan dag när man egentligen borde stannat i sängen och bara sovit bort alla 24 timmarna. Vid lunchtid idag på jobbet fick jag extrem magknip och mådde riktigt illa, vilket jag gjorde tills jag kom hem. Bara för att se att mina älskade hundar har tuggat sönder en hel färgburk! Hur i h*lvete tuggar man igenom en målarburk för väggfärg, de är ju inte små direkt! Så tack för den, det var bara att börja skrubba golvet! Som tur var gick det bort men man blir ju inte så glad, min magont blev inte bättre den heller.

Jag har en ny favvis låt också, inte ny men jag har inte hört den innan så den är ny för mig! Ne-Yo - So You Can Cry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar