tisdag 14 april 2009

Don't be afraid, I've taken my beating, I've shared what I made

Vad var det, två inlägg sedan jag var i Stockholm? Anyways, nu är väskan packad och jag beger mig norrut igen.

Det har varit påskhelg nu och den har firats hemma hos pappa. Påskmiddag med familjen, men vad är kalas utan kras frågar Diesel sig och hoppar på Boss som i sin tur gör en Mike Tyson och biter honom i örat. Om man håller sitt liv kärt så kan man inte göra mer än titta på och hoppas att de lugnar sig snart. Vilket de självklart också gjorde, två minuter senare ligger de bredvid varandra som bästa vänner igen. Djungelns lag?

Söndagen spenderade vi med kofoten i högsta hugg. Två väggar revs och ett hästsläp fylldes med skrot. Det är världens bästa anger management om man frågar mig. Vi upptäckte också en "strippstång" gömd där i väggen bakom TV:n, egentligen är det en stötta till taket. Så vi kan inte ta bort den för då rasar Andys rum ner i vardagsrummet. Men det ser väl lite ut som en bachelor lya med strippstång mitt i rummet?

Nej nu är det dags för mig att hålla käften,
och göra lite nytta.

1 kommentar:

  1. Ja, det är väl dags med ett litet party nu då....fniss...så att strippstången kan invigas! :)

    SvaraRadera