torsdag 16 april 2009

Tattoo your name across my heart, not even death can do us apart

Hola! Då fick man rört lite på valkarna igår, vilket innebär att jag har bidragit till Men vs. Women tävlingen med Nike+. Har lite svårt att uttrycka hur stolt jag är, med tanke på att jag tränar ungefär en gång i halvåret. ^^

Jag och pappsen håller på att boka tid till gaddning. Synd bara att det är så lång väntetid, men det var som de sa; Är där ingen väntetid ska man inte göra det där, då är de inte bra. Men åtta månader känns lite att ta i. Jaja, vi får se när, var och hur det blir. Jag har flera jag vill göra så det är bara en fråga om vilken jag ska börja med!

Lunchdags!

1 kommentar:

  1. Eh, what - ska du tatuera dig!!??
    Trodde inte det var din grej..ska bli kul att se vilket motiv du väljer.. :)

    SvaraRadera