fredag 3 april 2009

You don't see me like I wish you would

Äntligen hemma,

Nu har jag varit i DK hela dagen, hunnit hem och se på Sverige-Schweiz (kunde de inte hitta på något som var svårare att stava till?). Nu är jag äntligen hemma och ska snart dyka i sängen.

Matchen var riktigt dålig, att det ska vara tre kronor är skandal. Jag, min syster och mina bröder satt tillsammans och när de började visa dessa KissCam på skärmen pratade vi om hur pinsamt det hade varit om vi hade kommit med. Gissa vad som hände! Vi kom med, och vi pussades! På kinderna dock men det syntes nog inte så bra. Det blev dagens snackis i alla fall :D Jag känner att jag och brorsan är på en helt ny nivå nu!

Annars har det inte hänt något kul idag och nu är det sent så det är dags att slagga.
Sweet dreams and beautiful nightmares!

3 kommentarer:

  1. KISS,KISS härligt med syskonkärlek, Oliver får nog tufft med sina lagkompisar. Men vilken kass match

    SvaraRadera
  2. HaHa! Ja, försök att säga det efter 10 shots - snacka om att 'vicka' tungan ur led... Haha!
    Modigt av brorsan att pussa dig på storbilds skärmen! De e äkta syskonkärlek det!! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken dålig match...tur att du och brorsan gjorde det värt att gå dit! Ni var riktigt söta! :)

    SvaraRadera