tisdag 14 juli 2009

Watch me now and I'll be someone new my heart will be unbroken it will open up

Utvilad?

I går morse var jag hos läkaren, jag skulle ta en massa prover. And this is what I end up with!? Jag ser ut lite som ett fia med knuff bräde på ryggen! Detta ska jag leva med i 48 timmar (18 timmar kvar). Jag får inte duscha, sola, träna (inte för det skulle hända iaf) eller något annat där lapparna kan bli blöta eller jag svettas. Himmel och helvete! Jag som dessutom hade tänkt duscha när jag kom hem ifrån sjukhuset, men icke! Istället blir det världens projekt att duscha sig utan att blöta ner ryggen, klä på sig är inte heller det lättaste (får ha personlig påklädare, och det är inte alltid kul). Bara 18 timmar kvar, bara 18 timmar kvar.

Imorse kl 8 var jag i Trelleborg och besiktigade bilen, vad tänkte jag på när jag tog den tidiga tiden. Jag försov mig (såklart) och kom sent (såklart), men ibland ska man ha tur så den snälla gubben lät mig få besiktiga bilen i alla fall. -300 i kassan, men jag kör lagligt igen och det är värt vartenda öre. Came over unanounced hos Elina klockan nio imorse, kände att jag behövde träffa henne lite. Om allt faller på plats så ska vi till FHS på Onsdag. Vad hände liksom? Jag skulle vara där hela veckan men ingen har nycklar och ingen vet något! Nu ska jag i alla fall hämta nycklarna och bege mig söderut. Till näääset.

På lördag är fyller Fia 14 och Alexandra 20. Dubbelkalas för mig! Alltid festligt med partaj. Då får man se Alex lägenhet också. Men jag är fortfarande inte helt klar över presenter och sånt. Jag kommer på något förhoppningsvis =)

1 kommentar: