tisdag 21 juli 2009

Friday night lights

Dags för mig att vakna till nu lite på bloggen här. Jag har verkligen inte uppdaterat särskillt ofta, det får minsann bli ändring på det nu när jag börjar jobba igen.
I helgen har Fia och Alexandra fyllt år och det har varit kalas för hela slanten! I fredes var det Alexandras kalas med The Hills tema. Jag och Alex (Huska) gick dit tillsammans så vi bestämde oss för att komma som Heidi & Spencer (därav den rosa tyll klänning, men hann inte locka håret). Vi gjorde tydligen ett väldigt övertygande intryck också eftersom vi fick förfrågningar om hur länge vi varit tillsammans :P Kvällen avslutades på Prinsen och bäst av allt var att alla kom in 19-24! Det var också himla bra att jag slapp betala inträde, en Sthlm:are gjorde det. Och det visade sig att han bor på samma gata som där jag har mitt kontor och är stammis på samma pizzeria som jag.

Lördag var Fias kalas, som avslutades med en fylletur till Hemmakväll och massvis med hyrfilm. Jag körde, drack därför inget. Jag har nog inte sett så många filmer under så kort tid som denna helgen. 5 stycken hyrfilmer och Harry Potter på bio.

Idag var det utflykt till Ullared med allihopa, storshopping!? Vid 45 års ålder blir min far av med sin GeKås oskuld, ganska rejält dessutom! Vi kom därifrån med en bil full med allt möjligt skit. På vägen upp fick vi reda på pappas baktanke med hela resan, byggmaterial! Men vi kom till Ullared så småningom så varför hänga upp sig på ngt sådant? Dessutom fick vi med oss häststängsel och massor av stallprylar hem, för att inte tala om GODIS! =)

Imorgon börjar allvaret igen, jobb x2. Först ska jag till kontoret i morgon bitti och sen ska jag till Jägers och jobba från 18. Känns som jag kommer sova gott imorgon! =)

Bör nog gå och nanna nu också.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar