torsdag 23 juli 2009

I used to save them troubles for another day

Hej,

Igår var vi på Bo01 och nattbadade, trots att alla andra personer gick med jackor och jeans och frös så trotsade vi vädret. Har man gett sig fan på något får man genomföra det, även om vågorna slukar en fullständigt.

Vi kom i efter x antal Caffe Latte och Hot Chocklate, det är inte så varmt halv tio på kvällen! Men när vi väl hade doppat oss var det väldigt behagligt där under vattenytan och när man väl kom upp igen så kändes det jätte skönt, varmt och vindstilla. Där satt vi och njöt ända tills vi märkte en gubbe som hade en stor kamera riktad åt vårt håll. Snabbt ner i vattnet igen!

På lördag är det 20 års fest för Vickan och Camilla, jag ska försöka komma ifrån jobb lite tidigare så jag kan fixa deras presenter. Jag är övertaggad för lördag och det kommer säkert bli skitkul! Jag har ju såklart inget att ha på mig så det är jakt som gäller de närmsta dagarna också! Man använder väl varje ursäkt man kan för att shoppa...

RIP SESSAN
Vår katt dog igår, hon blev påkörd. Som tur var hade hon inte ont utan dog direkt. Nu har vi två mamma lösa kattungar hemma, som tur är så kan Skrållan hoppa in som extramamma. <3

I used to laugh it off, I used to look the other way. I used to save them troubles for another day, I kept my fingers crossed. I used to never take the blame, I pulled a sunshine story in the pouring rain. The more I had to change I just stayed the same...

1 kommentar:

  1. Hoppas att du är lika taggad för lördag som jag är! :D:D Ska bli öööööööövergrymt!!!!

    Jag saknar dig princess! <3

    SvaraRadera