onsdag 8 juli 2009

The truth be told I miss you

Wednesday, Idag är det tredje dagen på min semester, ändå är jag tröttare än någonsin. Har varit hos en såndär kiropraktiker eller vad det heter som knäcker rätt alla lederna i kroppen. Det är allt annat än skönt under tiden men efteråt känns det som om man inte har kunnat stå upp rakt på år och dar. Efter det så passade vi på att kolla in falsterbo stranden. Som var mulen och det blåste svinkallt, satt med tjocktröja och allt! Men det är min semester, jag ska vara på stranden! Badade gjorde vi det med, så om några dagar väntar jag in en förkylning.

Pappsen ringde precis och jag har såklart glömt att besiktiga min bil, vilket innebär körförbud. Körförbud (!) Hade man ett liv innan körkortet? Kan man ta sig fram på andra sätt än med bilen? Vad ska jag ta mig till? Vad hände med min semester? Jaja nu har jag något att göra imorgon också i alla fall.

Ikväll är det hyrfilm och onyttigheter, vem kör till hemmakväll? Inte jag i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar