torsdag 2 juli 2009

Party all the time, Party all night and sleep all day

20 år

Jag överlevde min 20 års dag och det var nog den bästa festen ever! Alla var på superbra humör och vädret var perfekt! Jag har som alldra roligast när det är sådana här fester, familj, vänner och släktingar. Ja alla är bjudna! :D Bara ta med ett riktigt glatt humör (och paketer till 20åringen!) Det festades hela natten och tillslut hamnade vi på Breeze (gamla Heartbreak). Vem hade trott det? Top Notch!

Tack allihopa för en otroligt underbar födelsedags fest. Det var bättre än jag hade vågat förvänta mig i mina vildaste drömmar.
Tack <3

Festen var på lördagen och jag fyllde år på torsdagen, tänkte inte göra något speciellt då men självklart kom mina underbara vänner och släpade ut mig på restaurang! What are friends for <3 Den dagen slutade med nattbad på Bo01 och övernattning hos Elina.

Det känns riktigt tråkigt att ligan ska splittras nu, men Karin/Kajsa återvänder i alla fall och jag vägrar att inse att Simon ska flytta till Oslo. Du kommer komma tillbaka!

Det var ju ett tag sen jag hade tid att skriva här men det ska vi se till att fixa nu när allt ståhej är över.
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar