onsdag 22 juli 2009

I always say how I don't need you but it's always gonna come right back to this, please, don't leave me

God j*vla morgon!

Igår började jag jobba klockan 09:00 och slutade 23:00, eller förlåt 22:51 var det för att vara exagt. Det är vad jag kallar arbetspass. Okej, det är i och för sig två olika jobb men jag hade en halvtimme på mig att sluta på det ena, byta om, och börja på det andra. Ni kan tro att jag sov gott igår kväll! Även om jag envisades med att fixa lite till Camilla & Vickys present när jag kom hem (typ halv ett på natten), ända tills jag insåg att jag höll på att somna sittandes så gick jag och lade mig.

Jag är riktigt glad att jag tog lunch på jobbet igår för det var i princip allt jag hann med att äta på hela dagen, Espresso Frapino (Frezzer enligt mig) från Espresso House. Fast det blev ändå en hel den korv på kvällen, när det inte var någon kö. De sa att det inte skulle vara så mycket att göra, men wtf vi hade kö nästan konstant!! Fast det är också då det är som roligast och tiden går fortast.

Idag är jag äckligt sugen på sushi (idag igen), så det blir nog Hai till lunch.

I forgot to say out loud
How beautiful you really are to me
I can't be without
You're my perfect little punching bag
And I need you
I'm sorry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar