tisdag 7 juli 2009

Caught up in circles, I can't hear what you've said. You say go slow I fall behind.

Godmorgon,

Idag är det dags att säga farväl till Karin, henens jorden runt resa går av stapeln idag vid tolv. Igår bjöd vi in oss till Kajsa med en cheesecake i handen och breda leenden på läpparna (hoppandes på att bli bjudna på middag). Och mycket riktigt så blev man minsann mätt då också. Vi vandrade längs hela Bo01 mitt i natten, sjöng våra singstar-låtar och klistrade på våra leenden. Efter idag ser vi inte henne förrän den 20 Januari 2010, jag kommer räkna ner i min almenacka.
Nu måste jag göra mig i ordning så att jag inte missar det, ska stå där och vinka åt tåget på perrongen tills man inte ser det längre. Den 20/1 kommer vi stå med vimplar och flaggor på Kastrup och sjunga Parapapapapapapa.
Jag hoppas att hon får en underbar resa, hur proffsigt är det inte att back-packa jorden runt? Tänk så mycket häftigt man får se. Jag längtar efter alla bilder! =D
Själv får man stanna här med sitt nyinköpta hästdatorspel, Ride, och låtsas att man har ett liv. Det verkar som om min och Elinas söderhavs resa inte blir av heller, hittar inget intressant. Så vi kanske hamnar i Oslo tillslut, vem vet? Inflyttningsfest hos Simon.
Ha en underbar dag
Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar