fredag 31 juli 2009

There's something about the night and the way it hides everything I like

Hej Hopp,
Nu är jag tillbaka från Oslo och känner att det är hög tid för mig att uppdatera en massa här på bloggen. Nu är det fredag och jag sitter och väntar på att vara fylletaxi åt brossan, men önskar egentligen att jag också var ute och svängde de lurviga. Men det var ingen som hade tid för det ikväll, till min brossas lycka. Så för att vara rättvis och börja i rätt ände så är det Vickans och Millas 20års kalas som är först ut! Tyvärr så togs det inte alldeles för mycket bilder för jag var för upptagen med att snurra runt på dansgolvet med Uffe Tuffe.


Som jag sagt tidigare var det mingel med alla vänner och släktingar, det bjöds på massor av god mat och för att inte tala om alla uppträden. Kvällen avslutades med dans ända in på småtimmarna! Det var så mycket som hände hela tiden att födelsedags grisarna helt glömde bort att öppna sina presenter. Vid 04 på morgonen kom de på det igen! :P

Det känns som detta är en nystart för en trio, en trio vi känner och älskar!
<3

1 kommentar:

  1. TRIPP TRAPP TRULL ÄR TILLBAKA! JAG KÄNNER BARA DET!!!! :D:D:D

    SvaraRadera