söndag 5 juli 2009

You just want to run away and never come back

Helgens bravader

Jag kom till Bo01 i fredes i alla fall som jag inte trodde, sen grillning och bowling på Big Bowl. Jag har aldrig sett mig som bra på bowling, men inte sämst i alla fall. Jag brukar pricka några käglor i alla fall. Men i fredes gick allt åt skogen! Jag var sämst och min "dålig förlorare"-sida kom fram till ytan. Sist men inte minst avslutade vi kvällen på Hipp, ingen höjdare där inte. Men med Vip och rabatt i baren blev jag på lite bättre humör.

På lördagen skulle vi till Bo01 igen men jag ändrade mig och snodde med mig alla till Falsterbo, några timmar sena bara (närmare bestämt 4 timmar sen). När alla var som gladast på mig för förlorade soltimmar så lossnar en nagel på min tå! Ush och tvi. Smärta på hög nivå, som tur var fick jag ett paket plåster. Jag kan nästan gå. Sen var det grillning hos mig, sista kvällen med gänget. Massa ledsna miner trots vissa försök att muntra upp det hela, det är tur man har vänner som är förstående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar