fredag 10 juli 2009

You have to take the good with the bad, happy and the sad

God morgon!

Semestern är i full gång, det ser man ju bara på vädret. Hällregn! Var tog 28 grader och stekande sol vägen? Åh juste det var här när jag satt inne på ett kontor! Svensk sommar suger. Jag vill så gärna utomlands nu. Nästa vecka är det i alla fall Falsterbo Horse Show och jag ska ha vår stuga nere i Höllviken för mig själv. Elina kommer självklart att flytta med mig, hästnördar som vi är. Så idag ska vi ner där idag och fixa och dona så man kan leva där. Håller tummarna för mkt bättre väder detta året. :D

Jag har varit och shoppat en massa lustigheter också. Mest glad blev jag nog för mina guldiga cykelbyxor, ni vet sådana man hade i lågstadiet. Typ leggings fast shorts! Ascooolt! Fick min efterlängtade sushi igår också, man tröttnar aldrig på den maten.

Nej nu är det dags för mig att kämpa mig upp ur sängen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar