onsdag 8 juli 2009

I'm a bitch,I'm a lover,I'm a child,I'm a mother,I'm a sinner,I'm a saint,I do not feel ashamed. I'm your hell,I'm your dream, I'm nothing in between

Jag är på världens sämsta humör, det är som om jag har pms (fast tio gånger värre) mest hela tiden. Bitchar om sådana löjliga småsaker, fast jag försöker att inte vara onödigt sur. Jag kan inte förstå vad det är som flugit i mig, tack för att ni står ut med mig <3 Jag skäms ju till och med för hur jag beter mig! Nej time for a change! Nu är det dags att le och skratta lite igen. =)

Jag har gått och funderat över en massa onödigheter idag. Liksom hur jag seriöst kan gå runt i en stor hemma knuten rosett på huvudet och känna mig riktigt cool. Glömde jag kolla mig i spegeln eller vad hände? Som om inte det var nog gick ett gäng killar och ropade på oss, jag är ju medveten om hur jag ser ut och bara går rakt förbi. Så hör man "Har ni hörapparat eller? 1-2, 1-2!?" Jag svarade "3-4" och gick och skrattade åt det i säkert nån minut. Tänk vad kul man har när man är lättroad! Det är ju inte precis så att man tar åt sig när man mest liknar en städtant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar