måndag 27 juli 2009

I know you want me, you know I want you

Hejsan svejsan!

I lördes var det partaj för Vicky och Camilla. Det festades hela natten (morgonen) lång! Alla var på toppenhumör och dansade hejvilt, alla var igång hela tiden så tjejerna glömde till och med att öppna sin paket! Vid 04 någon gång kom de på alla presenter. :)

Det kommer att komma en längre utläggning över lördag kvällen. Men eftersom jag nu sitter på en buss till Oslo, och därför inte har tillgång till bilder och sånt festligt för jag skriver från telefonen, så får jag skjuta fram det lite till. Det var en riktig brak fest iaf! :D

Som sagt så är jag och Fia påväg till Oslo för att hälsa på Simon nu. Jag hoppas att det blir Nodee ikväll och Tisdagsklubben imorgon. Något måste vi göra på onsdag också... Shopping kanske? Simon sa ju till o med upp sig för att vi skulle komma och hälsa på honom.

Aja, nu ska jag gå bak i bussen och köpa mig en latte (ja det finns en kaffeautomat i bussen!?!)
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar