tisdag 20 april 2010

All the weekends parties, part one




I fredags hade Oliver avslutningsfest för hans hockey (sommar uppehåll) hemma hos oss. Jag och mamma städade hela dagen innan och dagen efter för den delen. Oliver och gänget var minsann duktiga på att festa.


Det började med att jag var snäll nog att skjutsa alla barnen till Big Bowl i vår minibuss utan baksäten så alla fick sitta på golvet, snacka om att jag kände mig som en människo smugglare.

Hälften av laget kom tillbaka hem till oss efter ungefär två timmar, Oliver var nowhere-to-be-found. Han stod nämligen med andra halvan och väntade på en buss!


Efter att ha röjt sönder huset á la mina fester i 9an (minus förstörda fönster och dylikt) så begav vi oss allihopa till Skeppan för att dansa av all överskottsenergi.

Allt gick bra och inga skandaler :)

Så det var så fredagen lördagmorgonen avslutades!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar