fredag 9 april 2010

Thank God It's Friday!




Idag är det sista dagen på veckan, nu är det helg! Igår var det bio för hela slanten. Man ska ju hämta ut biljetterna en timme innan (vilket pack kom liksom på det?) så vi satte oss hos Huska och Petra resterande timme innan How to train your dragon började. Det blev lite hockey på tvn för brödrarna så blev de glada och en Sam Adams till mig. Jag och Oliver gjorde sten sax påse om vem som skulle köra och vem som fick ölen. Och jag vann! :)

Det var med nöd och näppe som jag fick dem från O'Learys i tid till filmen började, Liverpool började ju spela. Typ ööh, vaddådå!? I alla fall vi krängde blockbuster meny och Coca Cola genom hela filmen.

Sen smorde jag in mig i bus och somnade som en stock efter en sms konversation med Elina. På lördag ska det ev. firas att hon klarade högskole provet, eller sörjas. Vi får se vad det blir :)

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar