onsdag 7 april 2010

I'm a problem that'll never ever be solved and no matter what you'll never take that from me



När man har sådana "down-dagar" som yours truly hade igår då blir man så överglad när man klickar runt på bloggarna och upptäcker sådant här! Jag har redan lovordat Camilla på hennes blogg och sms-bombat hennes telefon, jag inser någonstans i bakhuvudet att det kanske kan vara lite påträngande. Men jag är alltid 100% och just nu är 100% HAPPY och kanske lite väl känslosam. Men det är för att jag vill att du ska veta att jag är glad att du är min vän! <3

Det är när man växer upp och kommer ur det där tonårs/fjortis/"snacka-så-mycket-skit-att-fejset-liknar-en-toalett" stadiet (som vissa aldrig verkar komma ur) som man inser vilka ens riktiga vänner är. Och då inser man att det inte gör något om inte hela världen tycker om en, det finns många som säkert inte tycker om mig, men istället för att försöka få alla att älska en bör man istället koncentrera sig på dem som faktiskt tycker om en för den man är. Även om man inte alltid har samma åsikter om allt mellan himmel och gjord så är det okej, man kan vara lika nära vänner ändå.

För första gången i mitt liv känner jag att jag umgås med folk som tycker om mig, trots alla mina galenheter, som tycker om mig för den jag är. Trots mina dåliga sidor (ja, vi alla har dem) så ser mina vänner de positiva istället.

I LOVE YOU!


Mamma vi applåderar varandra! :)

1 kommentar:

  1. HAHAHA!!

    Du är underbar Emsan! Fortsätt att vara den du är, men stå gärna med båda fötterna på jorden! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    LOVE U VERY MUCH!

    Mom

    SvaraRadera