tisdag 20 april 2010

Ju mer man tänker desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar



Jag sörjer fortfarande den vackra klänningen som Milla köpte och som är så vacker. Men som såg så otroligt ful ut på mig. Frågan är, ska jag inse att den inte passar en pojkflicka med blonda "gull-i-gull" lockar och skita i att prova den en sjuhundrafemtioelfte gång. Eller ska jag fortsätta att testa till jag tvingar mig själv att inse att den visst då är fin. Lika fin som på galgen.

Den är för sockersöt för mig, jag ser ut som en stor bebis, kanske om jag platt-tångar håret och målar ögonen svart och ser lite tuff ut så kanske det går bättre. Nej jag ska prova den ännu en gång. Skam den som ger sig!

Milla jag är avundsjuk, jag är olyckligt kär!

(pssst, Fia. Jag hittade bilderna hos dollyblond, hon har visst också bra stil :P )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar