onsdag 7 april 2010

I will never be the same if we ever meet again



God Onsdag gott folk!

Det är nästan otroligt vad jag var effektiv igår, förutom att jag tränade så diskade jag, tvättade, lagade mat och målade mina naglar! Det är nog det enda jag är riktigt beroende av, jag måste måla mina naglar. Alltid, helst varenda dag ibland blir det till och med två gånger om dagen. När färgen inte matchar mina kläder, hehe. Men nu under påsken målade jag dem bara en gång och det var riktig ångest efter tre dagar. Hemskt! Men ska man nu välja något att vara beroende av så är väl nagellack ett bra alternativ!

Idag ska jag försöka träna och tvätta lite till (man har ju en del kläder), min garderob skulle också behövas sorteras lite och rensas ut! Jag hade på mig en gammal kofta igår och den tar jag bannemej inte på mig igen i första taget, den var så hård och noppig och äcklig. Jag skulle behöva köpa lite nya koftor, men det är så tråkigt att köpa.

Om jag orkar ska jag ta tag i mitt syprojekt också, det ligger kvar i sin ursprungliga påse...
ILLA!

Dessutom skiner solen så man kanske skulle passa på att powerwalka på lunchen?

Peace & Love

1 kommentar: