måndag 19 april 2010

REBIRTH



HALLOJ!

Efter en bloggtorka så är det dags att börja skriva en massa skit igen :)Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte ens vad jag snackade om i det senaste inlägget. Men screw that, the past is the past ni fokuserar vi på framtiden.

Okej där ljög jag lite för de närmsta inläggen kommer nog handla om helgen, det var en hel del håll-i-gång (och därav anledningen till bloggtorkan- jag har sovit!)

Men nu är det ny vecka och nya tag. Idag har jag varit och jobbat i Danmark med vår press agen, vi har tagit fram en presskollektion som de ska visa imorgon. Efter jobb var jag på yoga med Camilla och Lone, på Husie för omväxlings skull och jag tror att jag kommer ha massiv träningsvärk imorgon.

Men nu övergår vi till helgen :)

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar