måndag 12 april 2010

Monday 20 April 2010



Helgen är över och jag har försökt att vila upp mig bäst jag kunnat (somnat senast 23). Utom fredagen för då var jag och Ollie och såg Kick Ass på Entré (riktigt bra film btw!) och sen gick vi till O'Learys och spenderade 4 siffrigt i baren. Milla och Darjan joinade oss efter ett tag och vi hade supertrevligt.

Efter det drog jag och Ollie till Skeppsbron och gled in VIP, enligt mig är Skeppan inte en höjdare men där har börjat komma lite äldre folk nu också i alla fall.

Medan vi festade loss låg Andy utanför, misshandlad och rånad vid vägkanten. Tur att polisen hittade honom och tog honom till akuten. Helt sinnessjukt, man undrar vad det är som händer med Malmö egentligen. En familj har blivit ihjälskjutna på min gata, en familj blev knivhuggen till döds i mitt område och inatt sprängde de sjukhuset. SJUKHUSET FFS! Vad tänker folk med? Och allt detta inom loppet av en vecka. Välkommen till Malmö...

Aja idag är det måndag, solen skiner och jag är härligt vårklädd i rosa :)

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar