tisdag 20 april 2010

It's hard to stay awake when I'm asleep



Det var någon som tyckte det var kul att ta foto på mig när jag sov. Här ligger jag och drägglar mysigt på min rosa kudde, under mitt ko täcke.

Det är dags att snart återinta sängen (jag tänkte försöka få bra med sömn denna kvällen hade jag tänkt!) Även om det säkert tar mig två timmar innan jag gjort allt jag ska för att göra mig redo för sängen och plocka undan alla mina saker, så jag slipper göra det imorgon bitti. Jag har aldrig varit duktig på att få saker gjorda på morgnarna, mer än att drömma då, och jag har ett tio-tal skor som det behövs hittas en obefintlig plats till i skogarderoben.

På tal om skogarderoben, så behövs den nog göras iordning rätt mycket och jag tror det är ett heldags jobb. Men om jag har tur så kan jag nog kasta in ett par till och stänga dörren tillräckligt snabbt för att det inte ska trilla ut en hel hög...

Sweet Dreams & Beautiful Nightmares

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar