tisdag 20 april 2010

We don't have the power but we never say never


Jag ursäktar mig så mycket det bara går, jag försöker att inte skryta. Men jag har köpt en TV!! Efter att ha snackat om det i säkert ett halvår så har jag äntligen tagit mig i kragen och köpt tv:n jag vill ha. Den där som de har på tv med kolibrin har jag införskaffat, dock har paketet varit öppnat (men helt oanvänvänd med skyddsplast och allt kvar) så jag fick den billigare. Förlåt alltså men jag har inte råd att lägga 13000 på en tv.

Men jag är totalt och fullständigt KÄR! Detta är den mest fantastiska tv jag någonsin tittat på, man ser till och med fjunet på näsan på skådespelarna. Jag kan sitta och titta på tv i evighet nu känns det som, synd bara att det inte går något bra på tv men tur att man har en del filmer. :)

Nu ska jag bara köpa hdmi-kabel och nätverks skit (för det ska vara en dator också) och en massa annat extratillbehör för att få ut det mesta av tv'n.

I'm in love!

Men det finns ju sällan en bra sida utan en dålig. Och här kommer baksidan av att jag har köpt min fina tv :P


Fullständig invation i mitt rum :P Och ändlösa matcher av FIFA och NHL, snart kan jag upprepa de där kommentatorerna i bakgrunden. Försök sova till det ni!

Men snart så sitter säkert jag, som den spelnörd jag är, och djurar NHL så jag kan nå mitt mål. Att sopa banan med Olof och Jeppa! Mohahaha!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar