tisdag 20 april 2010

All the weekends parties, part two



Lördagen kickades igång med födelsedagsfest för George. Efter en bussresa dit och promenad i 15cm klackar för att komma fram till huset så drogs festen igång. Jag bjöds på 70% libanesisk sprit, det brände kan jag erkänna, det behövdes inte mycket mer än så för mig.

Efter att ha bevittnat danser och träffat mycket nytt trevligt folk så begav vi oss till Båten för att dansa loss hela natten.

Jag var till och med lite blyg i början, det är alltså MYCKET ovanligt för mig. Jag har inte vett nog att vara blyg, men jag var tyst som en liten mus den första timmen. Den där shoten botade dock det och det är som Christel brukar säga när spriten går in går vettet ut, om man nu har något!


Tack för en supertrevlig kväll gumman <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar