torsdag 8 april 2010

Coming out your mouth like blah, blah, blah



Stop ta-ta-talking that blah, blah, blah!

Torsdag, snart fredag, planer? Nope. Jag som ville till Slagt på lördag men icke verkar det som, men planer har gjorts upp på kortare tid än detta! Hoppet är det sista som lämnar en.

Jaja, idag är det bio som gäller och imorgon likaså. How to train your dragon, för andra gången nu, och imorgon blir det Kick-Ass. Trodde först att den filmen skulle vara riktigt fjantig men efter att ha sett trailern så tror jag faktiskt att jag kan tycka den är bra.

Ja juste jag måste berätta, jag gjorde bort mig REJÄLT igår kväll när jag var på väg till träningen. De som känner mig vet att jag är ganska ocensuderad i munnen och tycker det mesta är skoj dessutom är det ganska sällan jag skäms över något jag säger. Så i alla fall jag skulle ringa upp min brossa igår och fråga en ganska otippad sak eftersom jag "råkade" äta lite väl mycket igår som sagt.

Jag: - Hallå, du kan man sk**a ut kalorier?
- Tystnad...
Jag: - Eh detta är inte du va?
- Eh nej...

Jag börjar gissa vem det är och kommer fram till att det är brossans kompis, en ganska chokerad kompis ska jag tillägga! Men han skickade vidare min fråga och berättade brossans svar för mig.
Jag: Det känns som om du känner min lite väl bra nu så vi glömmer detta va?

Vilket snille jag är eller hur!?
J*vla stjärna!

Ska hälsa på Alex på O'Learys efter bion idag också, det var längesen.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar