onsdag 7 april 2010

I shoulda left my phone at home cause this is a disaster



Då har man varit ute o powerwalkat i 1,5 timme idag men tyckt att man varit för duktig och åt två croissanter när jag kom hem. Känns som det blir Friskis ASAP när jag kommer hem! GAH!

Okej för att vara helt ärlig åt jag ett wienerbröd också. FAN!

Jag hämtade Vinscho på dagis innan idag och vi kollade på Bilar i hans rum när vi kom hem, det är nog en av de roligaste filmer som finns. Bärgarn är kung. Jaja gillar man inte barnfilmer vet man nog inte vad jag pratar om. Min fördel är att jag har en tre årig bror att skylla på när jag är lite för löjlig för min ålder. Vi satt också i telefonmöte nu med mamma och Vincent blev riktigt glad när han upptäckte webcamen!

Nej nu ska jag sätta plattan i mattan och köra hem, byta om och förhoppningsvis träna bort lite av det jag precis käkat upp.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar