fredag 11 december 2009

Baby, I compare you to a kiss from a rose on the gray



Nu har min mamma varit i farten igen! Jag gillar vår trädgård, skarpt. Nu har hon inhandlat renfällar till alla utemöblerna så man slipper frysa om rumpan. Utanför källaren, på terassen och på verandan har vi nu gosiga håriga fällar att sitta på.

Det ser så inbjudande ut att man mycket väl hade kunnat göra sig en kopp varm choklad (trots att jag inte ens gillar det) och sätta sig och mysa lite.

Riktig julkänsla!

2 kommentarer:

  1. Gud vad fint. Jag dör för julen! Jag tror jag gör ett julbesök hos er för att se ifall jag lyckas få någon julkänsla i kroppen detta året. Miss you <3

    SvaraRadera
  2. Du är alltid välkommen hjärtat det vet du! Jag är fortfarande lite efter med alla julklappar men jag har en vecka kvar!

    Vi ses på lördag vännen! Saknar dig också!

    SvaraRadera