måndag 14 december 2009

I sat down and watched the world around me fall apart

Jag skulle bli duktig på att blogga på helgerna också,
men det sket sig.


Recap;

I fredes var det julemys för hela slanten med min familj. Nu är det julstämning hemma och det blev en massa filmer. Upp! Som jag förövrigt tyckte var jätterolig, den passar helt enkelt min torra, löjliga humor. Sen var det District 9 som gällde och den tyckte jag bara var obehaglig. Alien som liknar kryp är ingen hit hos mig, särskillt som jag aldrig förstod vad den verkligen gick ut på.

Lördagen vad det partaj i Böste för Malin. Jag och Elina tog oss ner dit och hade supertrevligt! Jag älskar Trellehulla, alla är så himla snälla och vänliga. Inte en enda bitch-blick på hela kvällen!

Igår sov jag till klockan tre på eftermiddagen (resultat av lyckad fest?). Hade filmmaraton med pappa. Vi började med Flickan som lekte med elden, riktigt bra film den där. Nu vill jag bara se Luftslottet som sprängdes. Efter det var det HP and the Half-Blood prince, snart kan jag replikerna i den. Pappa kollade förvånat på mig. Tryckte in Parlamentet, PH och lite Entourage däremellan och sen såg jag och Oliver Inglorious Bastards tills vi nästan somnade. Väldigt skum film btw, jag hängde nog aldrig riktigt med.

Jag är ledsen att jag missade Idol finalen. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar