torsdag 10 december 2009

Time flies when you're having fun

Resumé

Idag har jag hunnit med att fika/luncha med Malin. Det var supermysigt att strosa runt och titta på diverse prylar som man egentligen inte behöver men som man ändå vill ha. Hon nämnde något om en lägenhet som hon visste att någon ville hyra ut i andra hand. (Jag vill haaaa!!) Jag har ju redan missat en, som lät perfekt, för jag fick reda på att den ens existerade igår.

Jag har påbörjat nedpackningen av partyland, jag hoppas att avslutningen bli magnifik. Med skumpa, sushi och hela köret! Jag hade alla glasen och alla tallrikarna hela när jag kom hem efter att ha kört hela vägen igenom stan i ca. 20 km/h.

Det har aldrig varit så stora problem att hitta in till Mobilia. Efter jobb skulle jag nämligen hämta ut lite som var undanhängt.

Direkt till farmor för att äta, sen hyrde jag Änglar & Demoner och köpte B&J's glass. Ny flavour btw, cheesecake brownie eller något. God var den i alla fall.

Nu är det bara bingen som gäller.

Sweet dreams & Beautiful nightmares

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar