tisdag 29 december 2009

Do you feel better now? And she falls to the ground




Igår var hela familjen i stan och bytade julklappar, jag var verkligen mitt klumpigaste jag på Espresso House. För det första tappade jag en bit macka i knät, spillde vatten och en massa. Men det är inget ovanligt för mig, men när min bror ser Vickan gå förbi nedanför oss reser jag mig upp för att hälsa, slår huvudet i lampan, välter samtidigt ut latten och utbrister ett fint AAJ! Vicky hann aldrig se mig vid det tillfället men det är nog tur. Jag snackade med henne när jag lung och stilla gått när för trappan :)

Hittade förhoppningsvis en nyårsklänning! :)

Idag ska jag ner och jobba i Tärnö och på "lunchen" ska jag in och klippa mig hos Christin. Dvs tåg fram och tillbaka från Skurup.

Peace & Love

1 kommentar: