onsdag 9 december 2009

Can you meet me halfway right at the borderline is where I'm gonna stay




Jag skulle ju yoga ikväll, men det sket sig. Jag kom sent efter att jag kört min brossa till träningen. Så jag gick och shoppade istället. Skulle leta julklappar idag också och jag har en julklapp mindre att inhandla. Trots allt kom jag mest hem med saker till mig själv. Men jag har varit duktig denna månaden, jag har knappt gått ut (tack maginfluensa) och knappt shoppat (också mycket tack vare maginfluensan, jobbet och träningen). Kom precis att tänka på det, träning är inte bara bra för kroppen (och glöm inte figuren) utan också bra för plånboken. Om man räknar bort avgiften.

(lite försenat inlägg eftersom jag råkade somna innan jag lade upp det)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar