fredag 11 december 2009

What's your name, baby what's your number. I want to know who you are and make you a star



Fler bilder från shoppingen med brossan.

Vem säger att jag alltid posar? Den översta bilden skrattade jag så mycket åt, kolla in min näsa och mina tänder! Jag trycker verkligen ner Ollis halva ansikte så att det hänger. Men pommes i munnen går bort, den sätter vi ett x över!

Ibland när man är så trött att man skrattar åt allt och blir ungefär som en liten 10 årig flicka igen, exakt sådär var vi igårkväll när vi satt på Max och käkade. Och inte bara för att vi precis hade gjort stan på rekordtid eller för att klockan kröp närmre och närmre tio, vi var utmattade helt enkelt.




Och så tittade vi på Usher, när han gästade Victoria's Secret Fashion Show 2008, på min mobil. Vilken kung killen är alltså! Och hur hot är inte Adriana Lima och Gisele? De var inte ens med i senaste showen, men jag har för mig att båda är gravida så det kanske inte är så konstigt? Eller var det Miranda Kerr (men hon är ju med i 2009 också), eh I don't know!

Hot i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Observera att min CocaCola ser ut som ngt helt annat i ett orange sugrör... HAHA :D

    SvaraRadera