fredag 11 december 2009

You became the light on the dark side of me

Recap from yesterday.

Jag var på ansiktsbehandling på Derma kliniken och köpte en ny ansiktskräm och hann med att luncha med Philip. Vi träffades på jobb under inköpsdagarna i Varberg, då skulle han flytta ner till Malmö och börja plugga. Jag lovade en sushi lunch då och nu har tagit den! Vi han dessutom med fika på Espresso House. Han snackar lika mycket som jag så det blev minsann inte en tyst sekund under hela tiden, men det är ju jättekul att jag inte är den enda som ser det positiva i att kunna snacka i all evighet!!

Efter julklapps-shoppingen med Oliver (Känner att det blir lite tjatigt, men inser ni hur stolt jag är att jag har lyckats få med honom i stan frivilligt? Förstår ni hur stort det är egentligen?) så åkte jag hem till Milla, lite senare än vanligt. Drack kaffe, åt pepparkakor och gick en runda. Jag tog en stor chans när jag parkerade på deras parkering och det visade sig vara ett stort misstag, jag parkerade nämligen in deras bilar så hennes bror blev sen till sitt jobb. Därför blev det äkta bilringsrastning när vi var på väg tillbaka.

Skulle vara taxi åt Andy, han firade att Fredde (a.k.a Eken, jag vet jag måste också alltid tänka om det är Eken eller Ekan då det är två väldigt olika personer) fyllde 18 i onsdags. Grattis till att få supa lagligt ute. Så när jag så hastigt och lustigt körde ifrån Milla visste jag inte riktigt var jag skulle ta vägen tills han var färdig, så jag bestämde mig för att bjuda in mig själv till Fredde. Och lyckades bli fylle-taxi åt två personer till. Jag kan ju säga att det var en väldigt god stämning när jag kom dit, såklart efter att ha börjat dricka på Big Bowl så var de ganska goa och glada hela högen :) Så söta de är de små liven! Flera stycken skulle ha prov och skola idag, undrar hur det gick?

Jag somnade på två sekunder när jag kom hem ska jag erkänna,
och försov mig till jobb idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar