torsdag 3 december 2009

It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep, cause everything is never as it seems. And I fall asleep



Min gonattvisa just nu. jag har F-E-T-A sömnproblem och ibland funderar jag på att kolla upp mer om det där naturläkemedlet som ska hjälpa en att somna bättre. Aka sömnpiller om man frågar mig, men naturläkemedel verkar ändå vara bättre alternativ.

Jag vet egentligen inte varför jag inte kan somna för jag är alltid trött på dagarna och då pratar vi inte lite seg utan jag skulle kunna somna sittandes rakt upp om det så skulle vara. Men så fort det blir kväll och jag "ska" sova blir jag rastlös och kan sitta och måla naglarna, duscha eller baka till långt in på småtimmarna.

Sjuka beteenden jag vet och jag avundas dem som bara kan lägga huvudet på kudden och somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar