torsdag 3 december 2009

the word was on the street that the fire in your heart is out


Magsjuka dag två. Jag har åstadkommit mycket idag...
Twilight
New Moon
Scrubs x 1000
Simpsons x 1000
Glee
American Pie

Förutom alla dessa tv programen och filmerna så har mina katter på Happy Pets på ansiktsboken aldrig mått så bra!

Fick reda på imorse att Emma också ligger med magsjuka. Vad är detta för smitta? Hela min familj, verkligen alla 6 pers, har legat sjuka. Den verkar ju smitta genom tanke förmåga bara ;)

Nu börjar klockan krypa mot 12 och jag ska göra mitt första försöka att somna. Jag ska upp och jobba imorgon. Igår somnade jag vid 10 och det var riktigt skönt.

Ska bara städa undan den tomma Ben & Jerrys burken, vatten flaskan, godis påsen och tallricken jag har satt framför tvn. Men så blir det väl när man bosätter sig i soffan??

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar